krwiodawstwo urlop okolicznosciowy

krwiodawstwo urlop okolicznosciowy

Lis 09

krwiodawstwo urlop okolicznosciowy

Brązowy ryż Przepisy są zdrowe dodatek dla każdej rodziny Menu

Dodawanie brązowy ryż Recipes do menu rodzinny posiłek jest to świetny sposób, aby dodać wspaniałe dodatkowego żywienia bez konieczności kompromisu w smaku i tekstury. Brązowy ryż jest unmilled lub część ryż bielony, że większość z nas spożywa w postaci zmielonej lub polerowanej. Ten frezowanie lub polerowanie usuwa najbardziej zewnętrzną warstwę ziarna ryżu, ten jest często nazywany warstwa otręby. Ta warstwa zawiera błonnik oraz wiele kluczowych składników do prawidłowego odżywiania, a te obejmują magnez, wapń, potas i cynk. Zawiera także wiele witamin, w tym tiaminy, niacyny i B6, więc w zależności od tego, jak patrzysz na to, że jest to ziarno, które pakuje jakiś poważny cios odżywczą.

Te brązowy ryż Przepisy oferują nieco inny smak, często opisywane jako „Gruby”, a kiedy po raz pierwszy spróbować może być bardzo zaskoczony, z tą różnicą, od tradycyjnego białego ryżu. Tekstura jest również świetny bonus podczas gotowania i może naprawdę dodać dodatkowy wymiar do gotowego dania. Muszę przyznać, że wydawało mi się natknąć na kilka osób, które zdawały się przeprosić za te różnice, tak może to być zaskoczeniem po raz pierwszy spróbować i tak, to na pewno ma inny smak, ale prawie mogę zagwarantować, że jeśli to brązowy ryż w menu w ciągu najbliższych kilku tygodni, że nie powróci do białego ryżu (a twoje ciało będzie dziękuję za to).

Począwszy od kilku prostych i smacznych receptur jest dobrym sposobem na wprowadzenie tego do menu rodzinnego.

pieczarki Brązowy ryż

Co jest wymagane

Brown Rice – 1 Cup (myte)

Pokrojone świeże Button Mushrooms – 450g (16 uncji)

Migdały blanszowane Slivered – 1 szklanka (także posiekane orzechy makadamia działa bardzo dobrze)

Masło – 3 łyżki (sól zmniejszona)

Kostkę Pimiento – ½ Cup (można też użyć czerwoną papryka)

Woda (3 kubki

Sól Pieprz do smaku

Co zrobić

Rozpuść masło w średniej wielkości garnku. Delikatnie podsmażyć grzyby i migdały aż będą złociste barwy, ale nie rozgotowane.

Dodaj wszystkie pozostałe składniki i przykryć patelnię. Zmniejszyć ogień po zagotowaniu wody i gotować przez 45/50 minut, aż ryż zmięknie.

Podawać jako danie z mięsa lub ryb, lub jeśli wolisz używać jako wielkiego światła n zdrowy obiad. Mam nadzieję, że masz szansę spróbować tego oczekujemy dzielenia więcej moich ulubionych brązowy ryż Recipes z wami.

Andrew Krzyż Mieszka w Australii. Uwielbia pisać, gotowanie i marketingu online.

Wpis zawdzięczamy