krwiodawstwo harmonogram

krwiodawstwo harmonogram

Lis 20

krwiodawstwo harmonogram

Jak zbudować sprzedaży dystrybutora

Wiodący producent udało się w większym stopniu wiążące ich dystrybucji partnerów handlowych firmy oraz we wzmacnianiu ich pozycji na rynku po raz kolejny, choć ta ostatnia recesja przyniosła szkolenia sprzedażowe na ostrość i zapoczątkowały bitwy wiele firm o przetrwanie. Oni osiągnęli to poprzez drastyczne obniżenie kosztów i reorganizacja działu sprzedaży, firma reakcji z ich systemu rozwoju zespołu sprzedaży, dystrybutor programu szkoleniowego.

System zawiera następujące punkty

Cele szkolenia dystrybutora: budowanie zaufania i motywacji w handlu dystrybucyjnego szkolenie jest przeznaczone, aby dystrybutorzy działają bardziej efektywnie przez dostawcę. Pytające dystrybutorzy wykazały, że firma wybrała właściwą drogę do zamierzonego celu. Wszystkie wyszkolonych dystrybutorów stwierdził, że ich umiejętności organizacyjne uległy poprawie. 80% stwierdziło, że szkolenie uczynił je lepiej na planowaniu i sprzedaży. 50% było w stanie polerować swoje finansowe know-how.

Podnoszenie Dystrybutorzy, którzy mają obrót dokładnej znajomości ich produktów i rynków będzie również sprzedawać więcej. Nawet w fazie próbnej system, uczestników były już w stanie zwiększyć swoją sprzedaż o 102%.

krwiodawstwo harmonogram

Metody i treść szkolenia dystrybutora

Kto powinien być przeszkolony? Nie wszystkie są podatne partnerów dystrybucyjnych i dostosowane do programu treningowego. Uczestnicy zostali wybrani przez producenta na podstawie następujących kryteriów:

Jak wielkie jest prawdopodobieństwo, że partner dystrybucji będzie zaangażować się w pełni do firmy? Czy partnerem dystrybucyjnym posiadają wystarczające zaplecze finansowe, aby móc inwestować swój czas i odpowiedni personel w szkoleniu?

Czy partner handlowy posiada stabilną strukturę organizacyjną? Czy ojczyzna kontrahenta za gospodarczo i politycznie stabilny? Czy partnerem handlowym wytrzymać wystarczających perspektyw wzrostu ich sprzedaży, udział w rynku i marże?

Wpis zawdzięczamy http://lunarmed.pl/ginekolog/