krwiodawstwo formularz

krwiodawstwo formularz

Lis 25
krwiodawstwo formularz

Elkins stał południowo Hub Western Maryland Railway, jej Thomas Dzielnica łączący z głównej linii w Maryland Junction, na południe od Cumberland.

Chociaż jego obsługa została konsekwentnie klasyfikowana jako szybka, sprawna i znacznej jakości, to znacząco konkurowały z Baltimore and Ohio Railroad, ale była obarczona kilka przeszkód, w tym proliferacji tuneli kosztowne, konserwacji i mostów; Zastosowanie jednego, w przeciwieństwie do B podwójne, główny tor linii ow; i serwis do dwóch dużych miastach, a mianowicie, Baltimore i Cumberland.http://www.prefabetkurzetnik.pl/slupy-wirowane.html

Baltimore i Ohio, mając już ustalone powiązania z Chesapeake i Ohio w 1962 roku, zwrócił się handel komisji Interstate (ICC), aby przejąć kontrolę nad Zachodnim Maryland dwa lata później, których udzielił, ale linia była nadal działać niezależnie, dopóki 1972, w którym to czasie wszystkie trzy spółki kolejowe zostały połączone w systemie Chessie. Dalsze połączone z Seaboard Coast Line i Family Line dziesięć lat później, na krótko eksploatowany system Seaboard, ale remorphed do CSX Corporation, której podział został wyznaczony kolejowe „CSX Transportation”, w 1987 roku miasto Elkins, którego dynamika nie osiągnął w 1920 roku, rozpoczął wyczerpania zasobów, wywołał spadek i stopniową redukcję usług kolejowych aż utworów świadkiem ich ostatnią operację w 1959 roku, potem leżąc jałowe i używany przez niektórych czterech dekad.

W 1997 roku Interstate Commerce Komisja udzieliła zezwolenia CSX Transportation porzucenia ścieżki jest własnością, ale nie są już wykorzystywane do przewozu węgla, poniżej Elkins, która została podzielona na wciąż aktywnej części Elkins-Tygart Junction i nieaktywnej części Elkins-Bergoo, pod warunkiem, że władze państwowe Rail West Virginia może nabywać zarówno do 6 milionów dolarów opłaty.

Linia ta, obejmująca około 140 mil od Elkins Division torze i zarządzany przez West Virginia Central Railroad, jest obecnie obsługiwany przez Durbin i Greenbrier Valley Railroad, spółki krótkoterminowych linii należącej do Jana i Kathy Smith.
Wpis zawdzięczamy